|
Course Description บทบาทและความสำคัญของธุรกิจชุมชน ขอบข่าย ระบบการตลาดชุมชน องค์กรและหน่วยงานที่ทำหน้าที่การตลาดชุมชน ลักษณะของสินค้าชุมชน การวิเคราะห์สถานการณ์การตลาดของสินค้าชุมชน การวางแผนและการกำหนดกลยุทธ์การตลาดสินค้าชุมชน การพัฒนาตลาดสินค้าชุมชน การสร้างความร่วมมือ และการประสานงานกับหน่วยงานในภาคเอกชนและภาครัฐบาลเพื่อพัฒนาตลาดธุรกิจชุมชน Roles and the importance of community business; scopes and community marketing system; community marketing ; organizations and working units; natures of community products; situation analysis; community product marketing ; planning and strategies of community product marketing ; community product development ; joint and cooperation between private sectors and government agencies in developing community products. |