|

Course Description การนำความรู้ทางการตลาดไปประยุกต์ใช้ในการดำเนินธุรกิจในภูมิภาคเอเชีย การค้นหาความต้องการและพฤติกรรมผู้บริโภคในภูมิภาคเอเชีย การกำหนดตลาดเป้าหมาย การวิเคราะห์โอกาสและอุปสรรคจากสภาพแวดล้อมของประเทศในภูมิภาคเอเชีย รวมทั้งการวิเคราะห์จุดเด่น จุดด้อย ในการ ดำเนินธุรกิจในภูมิภาคเอเชีย เพื่อกำหนดกลยุทธ์ทางการตลาดในการดำเนินธุรกิจรวมทั้งการประเมินผลและการควบคุมการตลาด Applied marketing knowledge to business operation in Asia region; needs searching and consumer behavior in Asia region market targeting ; analysis of opportunities and threats from national environments in Asia region ; including analysis of strength and weakness of business operation in Asia region for formulating marketing Strategy evaluating and controlling marketing in Asia region. |