0902323Digital Marketing
การตลาดดิจิทัล
สังกัดคณะการบัญชีและการจัดการ, สำนักงานเลขา คณะการบัญชี
หน่วยกิต3 (2-2-5)
สถานะรายวิชา:ใช้งาน  ข้อมูลเพิ่มเติมอื่นๆ

Course Description
ความหมาย ความสำคัญของการตลาดดิจิทัลต่อธุรกิจ ผู้บริโภค และสังคม เครื่องมือทางการตลาดดิจิทัล การใช้เทคโนโลยีบล็อกเชนทางการตลาด ช่องทางการขายและการสื่อสารการตลาดดิจิทัล ฐานข้อมูลของลูกค้าเพื่อการตลาดดิจิทัล การวัดและประเมินความสำเร็จ จริยธรรมสำหรับ
การตลาดดิจิทัล กรณีศึกษาการตลาดดิจิทัล

Definitions, importance of digital marketing for business, consumers, and society; digital marketing tools, blockchain technology in marketing, channels selling and digital marketing communication, customer database for digital market; the evaluation
and measurement of digital marketing success, ethics in digital marketing, a case study in digital marketing
เวลา 




  
Powered by Vision Net, 1995 - 2024   Contact Staff : Visionnet
Powered by Vision Net, 1995 - 2021 Contact Staff : Visionnet