|

Course Description กระบวนการสื่อสารการตลาด ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการสื่อสารการตลาดการกำหนดกลุ่มเป้าหมาย การกำหนดวัตถุประสงค์ การออกแบบข้อมูลข่าวสาร การเลือกช่องทางการสื่อสาร การวางแผนการสื่อสารการตลาด การกำหนดงบประมาณสำหรับกิจกรรม การส่งเสริมการตลาด การตัดสินใจด้านส่วนประสมการสื่อสารการตลาด การโฆษณา การขายโดยบุคคล การส่งเสริมการขาย Marketing communication processes; factors affecting marketing ommunication; setting target groups and objectives; the design of data, information, and news; communication channels selection; communication marketing planning; budgeting for activities; marketing promotion; communication marketing decision making; advertising; personnel sales; sales promotion; public relations; |