|
![](images/common/line/horz_1.gif)
Course Description หลักและแนวคิดของการพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ กลยุทธ์การตลาดอิเล็กทรอนิกส์สำหรับประสิทธิภาพธุรกิจ การสร้างความได้เปรียบทางการแข่งขันด้วยการประยุกต์ใช้เทคโนโลยีอินเทอร์เน็ตและ เว็บไซต์ การสื่อสารการตลาด โดยใช้อินเทอร์เน็ต การออกแบบและพัฒนาเว็บเพจ ระบบแคตตาล็อก ระบบการชำระเงิน ระบบความมั่นคง กฎหมายและกฎระเบียบเกี่ยวกับการค้าอิเล็กทรอนิกส์ กรณีศึกษาของธุรกิจที่ประสบผลสำเร็จในการอิเล็กทรอนิกส์ Principles and concepts of electronic commerce; electronic marketing strategies for business effectiveness; competitive advantages using the Internet technologies and websites; market communications through the Internet; web page development and design; catalog system; payment system; security system; laws and regulations concerning electronic commerce; case studies of successful e-commerce companies |