1208424Digital Marketing Strategy
กลยุทธ์การตลาดดิจิทัล
สังกัดคณะวิทยาการสารสนเทศ, สำนักงานเลขา คณะสารสนเทศ
หน่วยกิต3 (3-0-6)
สถานะรายวิชา:ใช้งาน  ข้อมูลเพิ่มเติมอื่นๆ

Course Description
แนวคิดและบทบาทของกลยุทธ์การตลาดดิจิทัล กลยุทธ์การตลาด เพื่อบรรลุผลสําเร็จตามวัตถุประสงค์ขององค์กร กลยุทธ์การตลาด เพื่อสร้างความได้เปรียบในการแข่งขัน การใช้กลยุทธ์ส่วนประสมการตลาด แบบบูรณาการภายใต้สภาวะแวดล้อมทางการตลาด
และสอดคล้องกับทรัพยากรขององค์การ การประเมินผลและควบคุมกลยุทธ์การตลาด ความสัมพันธ์ของลูกค้าและการตลาดฐานข้อมูล

Concept and role of marketing strategies, marketing strategies to accomplish organization objectives, marketing strategies for competitive advantages, integrated marketing strategies under marketing environments and organization resources,
evaluation and controlling marketing strategies, customer relationship and database marketing, advanced marketing analytics and reporting, content marketing, SEO (Search Engine Optimization),
เวลา 




  
Powered by Vision Net, 1995 - 2024   Contact Staff : Visionnet
Powered by Vision Net, 1995 - 2021 Contact Staff : Visionnet