1205615Marketing Communication in Media and Entertainment Business
การสื่อสารการตลาดในธุรกิจสื่อและบันเทิง
สังกัดคณะวิทยาการสารสนเทศ, สำนักงานเลขา คณะสารสนเทศ
หน่วยกิต3 (3-0-6)
สถานะรายวิชา:ใช้งาน  ข้อมูลเพิ่มเติมอื่นๆ

Course Description
หลักการ แนวคิด ทฤษฎี การสื่อสารการตลาดดิจิทัล การวางแผนการตลาด การบริหารการตลาดสำหรับธุรกิจบันเทิง โดยการปฏิบัติการกำหนดเนื้อหา รูปแบบของสื่อบันเทิง กลยุทธ์ การวางแผนสื่อโฆษณา ประชาสัมพันธ์ กำหนดกลุ่มเป้าหมายและพฤติกรรมผู้บริโภคในธุรกิจบันเทิง
แต่ละประเภท จากสถานการณ์จริงในปัจจุบัน

Principles, concepts, theories, digital marketing communication, marketing planning, marketing management for various entertainment businesses, content assignments, digital media content determination, format of entertainment media,
strategies, advertising media planning, public relations, target groups determination and consumer behaviors in various entertainment businesses
เวลา 




  
Powered by Vision Net, 1995 - 2024   Contact Staff : Visionnet
Powered by Vision Net, 1995 - 2021 Contact Staff : Visionnet