0105452English for Marketing and Advertising
ภาษาอังกฤษเพื่อการตลาดและการโฆษณา
สังกัดคณะมนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์, ภาควิชาภาษาตะวันตกและภาษาศาสตร์
หน่วยกิต3 (3-0-6)
สถานะรายวิชา:ใช้งาน  ข้อมูลเพิ่มเติมอื่นๆ

Course Description
หลักการเบื้องต้นและภาษาที่ใช้ในการสื่อสารด้านการตลาดและการโฆษณาทั้ง สื่อสิ่งพิมพ์และสื่ออิเลคทรอนิกส์ เรียนรู้ลักษณะภาษาและสามารถใช้ภาษาสื่อสารด้านการตลาดได้อย่างมีประสิทธิภาพ


Fundamental principles and English used in various types of marketing communication including E-marketing and advertising; explore various mediums and channels used in advertisements both printed and electronic media,
as well as language features used in stated mediums; learn and use the language effectively