0902418Marketing Planning
การวางแผนการตลาด
สังกัดคณะการบัญชีและการจัดการ, สาขาวิชาการตลาด
หน่วยกิต3 (3-0-6)
สถานะรายวิชา:ใช้งาน  ข้อมูลเพิ่มเติมอื่นๆ

Course Description
บทบาทและความสำคัญของการวางแผนการตลาดสำหรับธุรกิจขนาดกลางและขนาดย่อม กระบวนการวางแผนทางการตลาด การวิเคราะห์สถานการณ์ทางธุรกิจ การพยากรณ์ความต้องการ การกำหนดกลยุทธ์และโปรแกรมทางการตลาด การกำหนดงบประมาณ การปฏิบัติตามแผนการตลาด กระบวนการควบคุมและประเมินผล


Roles and the importance of marketing planning for small and medium sized enterprises ; marketing planning processes ; business situation analysis; needs forecasting ; marketing strategies and programs; budgeting ;operations according to marketing plans;
control and evaluation processes.
เวลา 




  
Powered by Vision Net, 1995 - 2024   Contact Staff : Visionnet
Powered by Vision Net, 1995 - 2021 Contact Staff : Visionnet