0902319Agricultural Marketing
การตลาดเกษตร
สังกัดคณะการบัญชีและการจัดการ, สาขาวิชาการตลาด
หน่วยกิต3 (3-0-6)
สถานะรายวิชา:ใช้งาน  ข้อมูลเพิ่มเติมอื่นๆ

Course Description
บทบาทและความสำคัญของการตลาดสินค้าเกษตร สถาบันการตลาดสินค้าเกษตร ลักษณะของสินค้าเกษตร การตลาดซื้อขายล่วงหน้า ปัญหาการตลาดสินค้าเกษตร
นโยบายและมาตรการเกี่ยวกับการตลาดสินค้าเกษตร การนำทฤษฏีทางเศรษฐศาสตร์มาใช้ในการวิเคราะห์ผลและบทบาทในการแทรกแซงสินค้าเกษตรรวมถึงการแก้ปัญหาในการประกันราคาซื้อขายสินค้าเกษตรล่วงหน้า

Roles and importances of agricultural marketing; institutions of agricultural marketing; natures of agricultural marketing; forward marketing; problems in agricultural marketing; policies and regulations
of agricultural marketing, implementation of economic theories for analyzing consequences and roles in intervening agricultural products, including problem solving of guarantee for future agricultural products.
เวลา 




  
Powered by Vision Net, 1995 - 2024   Contact Staff : Visionnet
Powered by Vision Net, 1995 - 2021 Contact Staff : Visionnet