|
Course Description บทบาทและความสำคัญของการตลาดสินค้าเกษตร สถาบันการตลาดสินค้าเกษตร ลักษณะของสินค้าเกษตร การตลาดซื้อขายล่วงหน้า ปัญหาการตลาดสินค้าเกษตร นโยบายและมาตรการเกี่ยวกับการตลาดสินค้าเกษตร การนำทฤษฏีทางเศรษฐศาสตร์มาใช้ในการวิเคราะห์ผลและบทบาทในการแทรกแซงสินค้าเกษตรรวมถึงการแก้ปัญหาในการประกันราคาซื้อขายสินค้าเกษตรล่วงหน้า Roles and importances of agricultural marketing; institutions of agricultural marketing; natures of agricultural marketing; forward marketing; problems in agricultural marketing; policies and regulations of agricultural marketing, implementation of economic theories for analyzing consequences and roles in intervening agricultural products, including problem solving of guarantee for future agricultural products. |