|
Course Description ปรัชญา แนวคิดทฤษฎี และหลักจิตวิทยาการเรียนรู้ การออกแบบกิจกรรมการเรียนรู้โดยบูรณาการสาระการเรียนรู้ตามการเปลี่ยนแปลงของบริบทโลก และแนวคิดของปรัชญาเศรษฐกิจพอเพียง การจัดการชั้นเรียน การจัดการเรียนรู้ การจัดการเรียนรู้แบบเรียนรวม การออกแบบ การเรียนรู้และนวัตกรรมการเรียนรู้ การวัดและประเมินผลการเรียนรู้ ปฏิบัติการออกแบบการเรียนรู้ และจัดทำแผนการเรียนรู้ที่เน้นผู้เรียนเป็นสำคัญโดยใช้นวัตกรรมการเรียนรู้ และประเมินการเรียนรู้เพื่อพัฒนาคุณภาพผู้เรียน Philosophy, concepts, theories and principles of learning psychology; the design of learning activities by integrating the knowledge according to the changing world context and the concept of sufficiency economy philosophy; classroom management, learning management, Integrated learning management, learning design and learning innovation; measuring and evaluating learning outcomes, practice in learning design and developing student-centered learning plans using |