0505364Sports Marketing
การตลาดทางการกีฬา
สังกัดคณะศึกษาศาสตร์, สำนักงานเลขา คณะศึกษาศาสตร์
หน่วยกิต2 (2-0-4)
สถานะรายวิชา:ใช้งาน  ข้อมูลเพิ่มเติมอื่นๆ

Course Description
แนวคิด ความสำคัญของการตลาดทางการกีฬา บทบาทหน้าที่ของผู้บริหารการตลาดทางการกีฬา การวิเคราะห์โอกาสของการตลาดทางการกีฬา การศึกษาพฤติกรรมผู้บริโภคด้านสินค้าและบริการทาง
การตลาดทางการกีฬา การวัดและพยากรณ์ตลาดทางการกีฬา การวางแผนกลยุทธ์ทางการตลาด การสื่อสาร ทางการตลาดแบบบูรณาการ การวางแผนกลยุทธ์ทางการตลาด การจัดการตลาดออนไลน์ของธุรกิจการกีฬา และการเป็นผู้ประกอบการ

The concept of sports marketing roles and responsibilities of sports marketing executives. An opportunity analysis of sports marketing with the study of consumer behavior
in goods and services in sports market to forecasting and planning marketing strategy, Integrated marketing communication and online marketing management of sports businesses and entrepreneurship
เวลา 




  
Powered by Vision Net, 1995 - 2024   Contact Staff : Visionnet
Powered by Vision Net, 1995 - 2021 Contact Staff : Visionnet