1205430Advertising Procedure
กระบวนการโฆษณา
สังกัดคณะวิทยาการสารสนเทศ, สาขาสื่อนฤมิต
หน่วยกิต3 (2-2-5)
สถานะรายวิชา:ใช้งาน  ข้อมูลเพิ่มเติมอื่นๆ

Course Description
ทฤษฎีและวิธีการโฆษณา บทบาทและอิทธิพลของการโฆษณาที่มีต่อระบบเศรษฐกิจและสังคม การวิเคราะห์และวางแผนการโฆษณา การวิเคราะห์สิ่งที่เป็นแรงจูงใจผู้บริโภค
การเลือกใช้สื่อประเภทต่างๆ การกำหนดงบประมาณ การประเมินงานทางด้านโฆษณาเบื้องต้น

The theories and principles of the advertising process. Roles and influences of advertisings effect on the social and economic system. Planning and analyzing the advertising
process. An analysis of customer motivation and media channel selection. Also study basic budget plans and evaluation for the advertising process
เวลา 




  
Powered by Vision Net, 1995 - 2024   Contact Staff : Visionnet
Powered by Vision Net, 1995 - 2021 Contact Staff : Visionnet