1203422Integrated Marketing Communication
การสื่อสารการตลาดเชิงบูรณาการ
สังกัดคณะวิทยาการสารสนเทศ, สาขาการสื่อสารมวลชน
หน่วยกิต3 (2-2-5)
สถานะรายวิชา:ใช้งาน  ข้อมูลเพิ่มเติมอื่นๆ

Course Description
แนวคิด คำจำกัดความของการสื่อสารการตลาด รูปแบบ เทคนิคเครื่องมือ และกระบวนการสื่อสารการตลาด การบูรณาการกลยุทธ์ในการสื่อสารการตลาดเพื่อใช้ในงานประชาสัมพันธ์ การโฆษณา การรณรงค์ การจัดกิจกรรมพิเศษ และกิจกรรมการสื่อสารอื่นๆ


Concepts and definitions concerning marketing communication : models, techniques, tools and processes of marketing communication; integrated marketing communication strategy for public relations,
advertisements, campaigns, special activities and communication activities
เวลา 




  
Powered by Vision Net, 1995 - 2024   Contact Staff : Visionnet
Powered by Vision Net, 1995 - 2021 Contact Staff : Visionnet