1203411Integrated Marketing Communication
การสื่อสารการตลาดเชิงบูรณาการ
สังกัดคณะวิทยาการสารสนเทศ, สำนักงานเลขา คณะสารสนเทศ
หน่วยกิต3 (2-2-5)
สถานะรายวิชา:ใช้งาน  ข้อมูลเพิ่มเติมอื่นๆ

Course Description
แนวคิดและความหมายของการสื่อสารการตลาดเชิงบูรณาการ การวิเคราะห์ สถานการณ์ การวางกลยุทธ์การสื่อสาร กระบวนการดำเนินงาน และการประเมินผล การผสมผสานเครื่องมือการสื่อสารการตลาดหลายชนิด
อาทิ สื่อกระจายเสียง สื่อสิ่งพิมพ์ สื่อโฆษณา สื่อนอกบ้าน สื่อ ณ จุดขาย การตลาดทางตรง การตลาดออนไลน์ การประชาสัมพันธ์ การส่งเสริมการขายและอื่นๆ ให้สื่อสารสอดคล้องไปในทิศทางเดียวกันทั้งในเรื่องภาพลักษณ์ ข้อความ อารมณ์และสีสัน

Concepts and definitions concerning integrated marketing communication, situation analysis, communication strategy, implementation and evaluation, integrating various marketing communication tools such as broadcast,
print, advertising, out of home, point of purchase, direct marketing, online marketing, public relation, sale promotion and more, communicate aligned in one voice, both in terms of image, message, mood and tone
เวลา 




  
Powered by Vision Net, 1995 - 2024   Contact Staff : Visionnet
Powered by Vision Net, 1995 - 2021 Contact Staff : Visionnet