|
Course Description หลักการและแนวคิดในการออกแบบประสบการณ์ผู้ใช้ ด้วยการเก็บข้อมูลของผู้ใช้ การนำข้อมูลไปวิเคราะห์ การจัดลำดับความสำคัญ ทิศทางการตลาด การออกแบบส่วนต่อประสานกับผู้ใช้บนแพลตฟอร์มต่าง ๆ อย่างสร้างสรรค์ด้วยการใช้โปรแกรมการออกแบบที่เหมาะสม รวมถึงการวิเคราะห์เทรนด์และพฤติกรรมของผู้บริโภคเพื่อนำไปสู่การปรับปรุงสินค้าและบริการให้ตรงกลุ่มเป้าหมาย Principles and concepts of user experience design by collecting user data, data analysis, prioritize and method of UX/UI design, data gathering and analysis, marketing direction. Creatively designing user interfaces on various platforms by using appropriate design programs as well as analyzing trends and consumer behavior to improve products and services. target audience |